Despre

 

Indaco ECON este un soft pentru emiterea de facturi fiscale, proforme, chitanțe și avize de însoțire a mărfii conform cu cerințele și reglementările Codului Fiscal și ale Uniunii Europene și pentru gestiunea de baze de date cu clienți și operațiuni.

 

Indaco ECON este un soft ușor de instalat și de utilizat ce poate fi folosit de orice persoană juridică sau fizică plătitoare sau nu de TVA. 

 

Principalele funcții și caracteristici

    • include modificările de la 01.01.2013 (aplică sau nu aplică TVA la încasare)
    • înregistrează informațiile introduse într-o bază de date ce poate fi salvată periodic utilizând serviciul de backup/ restore online (copii de siguranță) bază de date direct pe serverul Indaco -stocare a maxim 5 fișiere de backup (cu condiția de plată abonament în acest sens conform ofertei comerciale)
    • realizează facturi fiscale, proforme, chitanțe și avize de însoțire a mărfii înseriate și numerotate automat conform reglementărilor Codului Fiscal
    • permite utilizatorului mobilitate prin faptul că acesta poate instala și lucra într-o baza de date pe orice calculator dorește fără nicio restricție prin simpla utilizare a cheii USB (cu care se autentifică și fără de care nu este posibilă funționarea)
    • permite actualizarea online - trecerea la versiuni noi de program prin plată conform ofertei comerciale - din secțiunea de Administrare/ Servicii online
    • generează declarația 394 “privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național”, ce trebuie depusă la unitățile administrației financiare în format electronic conform Codului Fiscal și O.M.F.P. nr.702 din 14.05.2007 - cod formular MEF 14.13.01.02
    • multi-firmă, putând opera cu datele mai multor firme
    • multi-facturare: permite crearea de liste de clienți cărora li se poate genera factura/ chitanța în mod automat
    • semnează digital documentul generat. Dacă utilizatorul deține o licență de semnatură electronică, programul permite inserarea acesteia
    • emite facturi fiscale, proforme, chitanțe, avize de însoțire a mărfii emise
    • funcționează în rețea (client-server) cu mai mulți utilizatori
    • tipărește automat facturi în format A4 și A5
    • personalizare factură prin alegerea șablonului, formatului de hârtie și introducerea logo-ului companiei;
    • gestionează baze de clienți și facturi pentru mai mulți ani
    • evidența plăților la facturi
    • poate importa cumpărătorii (clienții) din alte aplicații folosind fișiere .XLS
    • preluare online a cursului valutar
    • permite facturare în valută, conversie și afișare automată în LEI, facturare doar în LEI, utilizarea mai multor cote TVA
    • se adresează și persoanelor juridice neplătitoare de TVA, facturile tipărite în acest caz nu conțin informații despre cota și valoarea TVA
    • se adaptează regulilor agențiilor de turism, suportă facturarea cu TVA inclus
    • emite chitanțe în valută
    • poate genera facturi cu TVA dedus automat din prețul produsului/serviciului
    • oferă funcții de configurare pentru personalizarea facturilor și introducerea logo-ului companiei
    • validează automat informațiile introduse și avertizează utilizatorul în caz de eroare
    • suportă facturare cu taxare inversă
    • stornare automată
    • generează multiple rapoarte: Raport general cu facturile/chitanțele/avizele emise, Situație facturi plătite/plătite parțial/neplătite, Centralizator vânzări pe zi/lună/an, Documente anulate și altele
    • salvarea facturilor fiscale, proformelor, chitanțelor, avizelor de însoțire a mărfii și rapoartelor în format html, PDF
    • nomenclator de delegați
    • nomenclator de produse și servicii
    • se integrează cu clientul de email (Outlook, Eudora etc.) pentru trimiterea facturilor, proformelor, chitanțelor, avizelor și a rapoartelor prin email
    • posibilitate de tipărire a facturilor în două formate diferite
    • posibilitatea stabilirii numărului de zecimale pentru valorile cu care se lucrează
    • datelor operatorului care tipărește factura (nume, CNP și date CI/BI) sunt evidențiate în factură/aviz de însoțire a mărfii
    • câmp de descriere a produselor și serviciilor din facturi
    • tipărirea pe factură a mai multor conturi bancare, cu posibilitatea de a le selecta
    • posibilitatea selectarii mai multor facturi sau chitanțe pentru tipărire
    • multiple opțiuni de configurare și administrare introduse pentru a ușura operarea cu aplicația
    • rulează pe orice versiune de Windows, 32/64 Bit, inclusiv pe noul sistem de operare Windows 7 / 8
    • activare online a softului

Cerințe minime de sistem pentru instalare și utilizare valabile pentru versiunea 4.0

Hardware

  * CPU: minim 800MHz, recomandat 1GHz

  * Memorie: minim 256MB, recomandat 512MB

  * Spatiu HDD: 512MB liber

  * Video: placă video ce suportă rezoluția 1024x768, minim 32MB memorie video

  * Tastatură, mouse

Software

* Windows XP SP2, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Vista, Windows 7

  * Internet Explorer versiunea minimă 6.

  * Microsoft .NET Framework 3.5 SP1, disponibil în kitul de instalare.

Permisiuni

  * Drepturi de administrator pentru instalarea și rularea în condiții optime a programului;

  * Setarea corespunzatoare a aplicațiilor de tip antivirus, firewall sau scanare documente, astfel încat să nu blocheze lansarea programului sau să nu blocheze servicul de windows EconServer folosit de program.

 

Nu recomandăm folosirea programelor de scanare de tip antivirus, firewall în versiuni freeware, shareware.

Câteva exemple de programe pe care  NU le recomandăm : Aviraź , avastź , AVGź, Comodoź .

În cazul in care utilizati astfel de produse; Indaco Systems nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale disfuncționalități pe care acestea le pot genera.

ATENȚIE, vă rugăm citiți termenii de licențiere înainte de instalare.

 

Contact

S.C. Indaco Systems S.R.L.: Str. Izvor Nr. 78, Sector 5, București

Tel./Fax: 021-311.97.11; Mobil: 0758.070.578/ 0758.070.577; econ@indaco.ro ,vanzari@indaco.ro

www.indacoecon.ro